wtorek, 22 lutego 2011

OFF-siki (1)

3 komentarze:

  1. Przypomniał mi się taki kawał:)

    Przychodzi baba do lekarza i mówi:
    - Panie doktorze, wszystko mnie wkurwia!
    - Ale jak to?
    - No wszystko mnie wkurwia. Praca mnie wkurwia i mąż mnie wkurwia i dzieci mnie wkurwiają, no wszystko mnie wkurwia!
    Lekarz myśli, pociera dłonią czoło, wreszcie mówi:
    - Niech się pani rozbiera.
    Rozebrała się, on też, odwrócił ją i "leczy" od tylca. Trochę to trwało, wreszcie baba zniecierpliwiona:
    - Panie doktorze! Albo pan wchodzi, albo wychodzi, bo już mnie pan wkurwiać zaczyna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahahaa ;) kawał mocarz! Grafika tyż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Typowe męskie niezdecydowanie.
    Co dzień musimy patrzeć na nie
    i choć nie zawsze w takiej pozie,
    to się poddaję ogólnej grozie,
    która mnie w mózg niczym gęś kopie:

    "Ty weź się w końcu zdecyduj chłopie!"

    OdpowiedzUsuń