piątek, 18 marca 2011

Konkurs jubileuszowy - wyniki!

Poniżej prezentuję listę osób nagrodzonych w konkursie jubileuszowym, w którym trzeba było skomentować dowolny post na blogu. Było sporo wazeliny, przez co mam uwalaną i zatłuszczoną bieliznę, ale dzięki temu w jednym miesiącu przeżyłem więcej orgazmów niż w ciągu dotychczasowego życia (tylko bez głupich komentarzy proszę)!
Osoby wymienione proszę o podesłanie swoich adresów na fb@duzeka.pl i cierpliwe oczekiwanie na przesyłkę.
- Kobaltowa Wrona
- Anula
- Agnesscorpio
- pandora14
- Małgosia B.
- Sil
- Izabela
- Aniwre
Oczywiście możecie komentować wpisy dalej - mnie tłuste gacie nie przeszkadzają!

4 komentarze:

  1. o boziu, to więcej ci słodzić nie będziemy skoro to powoduje konieczność wymiany bielizny na świeżą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah yeah yeah
    stoooooo laaaaaat łans egen

    OdpowiedzUsuń
  3. no nic, moja wazelina nie przypadła do gustu, trudno się mówi widocznie za słaba jestem w te kocki..ale pozostałym gratuluje...

    OdpowiedzUsuń