wtorek, 25 czerwca 2013

Śmieciuch

Przyszedł mi do głowy pomysł na nową opowieść. Jeszcze obmyślam szczegóły, ale prezentuje się mniej więcej tak:

Czemu szukając nowych światów patrzycie w gwiazdy? Czemu myślicie, że tam, gdzieś daleko, na którymś z białych punkcików na niebie znajdują się bratnie Wam dusze? A może nie trzeba się wychylać aż tak daleko, może wystarczy zrobić krok do przodu lub do tyłu. Może nowy świat czeka sekundę później lub wcześniej, może wcale nie jest taki przyjazny jak myślicie...

Nazywają mnie Śmieciuch, bo codziennie przeszukuję kosze i kontenery zapełniane przez ludzi zbędnymi i zużytymi przedmiotami. Dla Was są niepotrzednym rupieciem, bezużytecznym odpadem, dla mnie mają często wartość większą niż złoto. Handluję nimi w równoległych światach. Jestem ostatnim z rodu, który to potrafi. Jestem Śmieciuchem...

Więcej już wkrótce na moim drugim blogu - Papierowy Pies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz